Jelenlegi állapot
Nem jelentkeztél
Ár
Zárt
Kezdj hozzá
Ez a tanfolyam jelenleg zárva van

Céges irányelv, hogy nem mondunk beruházási költséget és nem készítünk műszaki javaslatot ügyfél jelöltek, amíg nem térképeztük fel pontosan mire van szüksége.

Az elmúlt évek tapasztalata alapján számtalanszor beigazolódott, hogy az ügyfél nem volt tisztában, pontosan mire is keres megoldást a fűtésrendszerünkkel. pl. csak kiegészítő fűtést szeretnék…… Ennek megfelelően kisebb fólia fedéssel (alapterülethez képest alacsonyabb fedettséggel) elkészült a műszaki javaslat, majd telepítés után reklamált az ügyfél, hogy vannak hidegfoltok a padlón. Persze, hogy vannak, mert a kiegészítő fűtés és teljes felületen meleg padló, az 2 külön dolog.

Minden esetben ki kell deríteni, mire van valójában szükség az ügyfélnek. Miért nem valósította eddig meg, ha szüksége van rá.

A következő szabályt tartsd szem előtt! Ezzel a telefonhívással nem a terméket akarjuk azonnal eladni, hanem a következő lépést az eladási folyamatban. Jelen esetben egy személyes találkozót.

Statisztikai számok:

  • Minden második személyes találkozó az irodában (ahol ki tudják próbálni a fűtésrendszert) eladással végződik
  • 10 helyszíni felmérésből (ahol az ügyfél ingatlanjában végig tudjuk beszélni a teljes kivitelezés folyamatát) 9 eladással végződik

Mindig csak a következő lépésre koncentráld, annak fontosságát add el az ügyfélnek.

 

A következő leckékből el tudod sajátítani a telefonhívás művészetét 🙂

 

Leckék elvégzése után vissza a tanfolyamokhoz itt.